LILLEMOON

Bestellen & Retourneren

Hoe wordt mijn bestelling verzonden door Lillemoon?
Al onze pakketjes worden verzonden met PostNL.

 

Moet ik verzendkosten betalen?
Wanneer je een bestelling boven de €75,00 plaatst, betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag onder de €75,00 euro? Dan worden er verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht voor Nederland en België.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen en de producten van Wigiwama en Fitwood). Voor alle items van Wigiwama en Fitwood geldt een levertijd van 7 werkdagen. 

Zodra de vervoerder de bezorging heeft ingepland, ontvang je een bevestiging per mail met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een pick-up locatie bij jou in de buurt geleverd.

*Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra de bezorging door de vervoerder is ingepland, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.

 

Ik heb geen Track & Trace ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat de Track & Trace in je spambox beland is of dat er een foutje staat in je e-mail adres. Stuur ons gerust een mail via info@lillemoon.nl, zodat wij je verder kunnen helpen.

 

Mijn pakket is niet geleverd. Wat moet ik nu doen?
Het kan helaas voor komen dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de track en trace gegevens goed te controleren.

Mocht de informatie op de track en trace pagina niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via info@lillemoon.nl. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.

 

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren? 
Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Het is daarvoor belangrijk dat je ons een mail stuurt naar info@lillemoon.nl. Wij sturen je dan een retourlabel en de retourinstructies toe. De kosten voor retourneren bedragen €6,95 voor Nederland en €12,55 België. Je ontvangt het aankoopbedrag van de teruggezonden artikelen retour via de gekozen betaalmethode. 
 

RETOURVOORWAARDEN

• Het product is ongedragen/ongebruikt.
• Artikelen uit de SALE mogen niet retour, we bieden hiervoor wel een tegoedbon aan.
• Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in, indien de originele verpakking beschadigd is of ontbreekt, kunnen wij de retourzending niet accepteren. Dit geldt ook voor artikelen die gesealed zijn.
• Vraag je retourlabel aan door ons te mailen naar info@lillemoon.nl.
• Indien het uiteindelijke totaalbedrag (na verrekening van retour) van de artikelen die je wilt houden onder het minimum verzendbedrag uit komt van €75,- worden er opnieuw verzendkosten berekend*.
• Je retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.
• Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour.
• LET OP! Gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt/besteld en mogen daarom niet retour. Ook opblaasartikelen nemen wij ivm veiligheidsoverwegingen niet retour aan.
• FREE GIFT? Heb je een gratis cadeautje bij minimale besteding van een x bedrag ontvangen en kom je na het retourneren onder dit bedrag? Dan dien je het gratis item mee te retourneren of het aankoopbedrag wordt verrekend met het terug te storten bedrag.

 

Retouradres
Lillemoon
Kernreactorstraat 24A
3903LG Veenendaal
Nederland