LILLEMOON

Veelgestelde vragen

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaats je eenvoudig en snel bij Lillemoon door de volgende stappen te volgen:

  • Plaats je artikel(en) in je winkelmandje.
  • Ben je klaar met winkelen? Controleer dan je bestelling in het winkelwagentje.
  • Vervolgens ga je naar ‘doorgaan met afrekenen’.
  • Controleer je persoonlijk gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres.
  • Kloppen je gegevens? Klik dan op ‘betalen’.
  • Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

TIP: Maak bij het bestellen direct jouw Lillemoon account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzien.

 

Is mijn bestelling goed binnengekomen?
Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track en trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot aan de bezorging.

 

Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?
Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.

 

Hoelang duurt het voor een artikel weer op voorraad is?
Bij Lillemoon zorgen wij er altijd voor dat een artikel zo snel mogelijk weer op voorraad is. Zodra deze is uitverkocht zetten we deze (indien mogelijk) direct weer in bestelling bij de leverancier. Helaas kan het gebeuren dat artikelen uit de collectie gaan, deze worden dan z.s.m. offline gehaald.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?
Helaas kunnen we reeds geplaatste bestellingen niet meer wijzigen door geautomatiseerde processen in ons magazijn, check dus altijd goed of je de juiste artikelen hebt besteld. Eventuele kortingscodes kunnen achteraf ook niet meer verrekend worden.

 

Is het mogelijk de artikelen in het echt te komen bekijken?
Helaas hebben wij geen fysieke winkel om artikelen te bekijken. Je kan je artikelen wel bestellen en bij ons af komen halen.

 

Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik een bestelling plaats op Lillemoon?Lillemoon biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:

  • iDeal
  • Klarna
  • Mr. Cash/Bancontact
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Lillemoon cadeaukaart

Het lukt mij niet om met Klarna te betalen. Wat moet ik nu doen?
Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan Lillemoon vrijgegeven. Voor meer informatie omtrent de weigering kan je het beste contact opnemen met de helpdesk van Klarna. Ga hiervoor naar www.klarna.com/nl/klantenservice of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 020 808 28 52.

Om jouw bestelling toch te ontvangen, raden wij je graag aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij voor een andere betaalmethode te kiezen.

 

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Voeg de artikelen die je graag wilt bestelling toe aan je winkelwagentje en klik vervolgens rechtsboven in je scherm op ‘winkelwagen’. Op deze pagina kun je het afrekenproces starten waar je bij de betaling de kortingscode in kan voeren.

Let op! Kortingscodes kunnen niet met elkaar worden gecombineerd, daarnaast zijn sommige merken uitgesloten van korting.

 

Mijn kortingscode werkt niet. Wat moet ik nu doen?

Wanneer het niet lukt om jouw kortingscode te verzilveren, raden wij je graag aan om de onderstaande stappen goed te controleren.

1. Heb je de kortingscode correct ingevuld zonder spaties aan het einde van de code?
2. Is de kortingscode nog geldig?
3. Is de kortingscode geldig op de items in jouw winkelmandje?
4. Het is niet mogelijk om meer dan één kortingscode te verzilveren bij een bestelling. Heb je al een andere kortingscode ingevuld? Dan wordt de tweede kortingscode helaas niet geaccepteerd.

Zijn alle bovenstaande stappen doorlopen en werkt de kortingscode nog steeds niet? Neem dan gerust contact met ons op via info@lillemoon.nl, zodat we met je mee kunnen kijken.

 

Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
Jouw Lillemoon cadeaubon is onbeperkt geldig.

 

Kan ik meerdere cadeaubonnen verzilveren in één bestelling?
Ja, het is mogelijk om meerdere cadeaubonnen te verzilveren in één bestelling. Ook is het mogelijk om jouw cadeaubon(nen) te verzilveren in combinatie met een kortingscode.

 

Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?
Het bedrag van je cadeaubon moet in één keer verzilverd worden. Het is helaas niet mogelijk om dit in verschillende delen te doen.

 

Mijn cadeaubon werkt niet. Wat moet ik nu doen?
Wanneer het niet lukt om jouw cadeaubon te verzilveren, raden wij je graag aan om te controleren of de spelling van de code helemaal klopt. Let er hierbij ook op dat er geen spaties achter de code mee gekopieerd zijn.

Klopt de spelling van de code, maar werkt de code nog steeds niet? Neem dan gerust contact met ons op via info@lillemoon.nl, zodat we met je mee kunnen kijken.

 


 

Verzenden


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen en de producten van Wigiwama en Fitwood). Voor alle items van Wigiwama en Fitwood geldt een levertijd van 7 werkdagen. 

Zodra de vervoerder de bezorging heeft ingepland, ontvang je een bevestiging per mail met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een pick-up locatie bij jou in de buurt geleverd.

*Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra de bezorging door de vervoerder is ingepland, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.

Wat zijn de verzendkosten?
De kosten van pakketpost binnen NL/BE bedragen €4,95.

 

Wanneer zijn de verzendkosten van mijn bestelling gratis?
Bestel je boven de €75,00? Dan zijn de verzendkosten gratis!

 

Ik heb geen Track & Trace ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat de Track & Trace in je spambox beland is of dat er een foutje staat in je e-mail adres. Stuur ons gerust een mail via info@lillemoon.nl, zodat wij je verder kunnen helpen.

 

De track & trace van mij bestelling werkt niet. Wat kan ik doen?
Zodra Lillemoon jouw pakketje heeft verzonden krijg je hier een bevestiging van. De track & trace van je bestelling wordt zichtbaar, zodra deze is ingescand bij het verzendbedrijf. Het kan dus soms even duren voordat de verzendgegevens beschikbaar zijn.

 

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland en België.

 

Kan ik mijn pakketje bij Lillemoon ophalen?
Ja! Het is mogelijk om je bestelling bij het magazijn van Lillemoon op te halen. Ons magazijn bevindt zich in Veenendaal. Je kan hiervoor kiezen tijdens het afrekenen en ontvangt van ons een berichtje zodra jouw bestelling klaarstaat.

 

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen bij een ophaalpunt?
Weet je niet zeker of je thuis bent of haal je jouw pakketje liever op bij een ophaalpunt? Dat kan! Kies tijdens het bestellen voor de optie ‘ophalen bij afhaalpunt’. In Nederland en België kun je jouw pakketje ophalen bij een PostNL-punt.

 

Kan ik mijn bestelling als cadeautje ontvangen?
Ja dat kan! Orders kunnen we tegen een kleine vergoeding als cadeautje verpakken. Je kan hiervoor kiezen in je winkelwagentje! Je kan het cadeautje zelf rechtstreeks bij de ontvanger thuis laten bezorgen, let dan wel op dat je het afleveradres aanpast.

 

Mijn bestelling is voor iemand anders. Kan ik deze rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden?
Ja, dit kan! Let er dan op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het pakketje naar verzonden mag worden.

 

 

 

Retourneren


Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?
Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Let wel op dat je aan de voorwaarden voldoet om een product te retourneren. Deze lees je in het kopje hieronder.

 

Wat zijn de voorwaarden als ik een product wil retourneren?
• Het product is ongedragen/ongebruikt.
• Artikelen uit de SALE mogen niet retour, we bieden hiervoor wel een tegoedbon aan.
• Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in, indien de originele verpakking beschadigd is of ontbreekt, kunnen wij de retourzending niet accepteren. Dit geldt ook voor artikelen die gesealed zijn.
• Vraag je retourlabel aan door ons te mailen naar info@lillemoon.nl.
• Indien het uiteindelijke totaalbedrag (na verrekening van retour) van de artikelen die je wilt houden onder het minimum verzendbedrag uit komt van €75,- worden er opnieuw verzendkosten berekend*.
• Je retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.
• Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour.
• LET OP! Gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt/besteld en mogen daarom niet retour. Ook opblaasartikelen nemen wij ivm veiligheidsoverwegingen niet retour aan.
• FREE GIFT? Heb je een gratis cadeautje bij minimale besteding van een x bedrag ontvangen en kom je na het retourneren onder dit bedrag? Dan dien je het gratis item mee te retourneren of het aankoopbedrag wordt verrekend met het terug te storten bedrag.

 

Retouradres
Lillemoon
Kernreactorstraat 24A
3903LG Veenendaal
Nederland

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
De kosten bedragen €6,25 (m.u.v. WigiWama en Fitwood items)*. Dit bedrag wordt ingehouden op het bedrag wat je van ons terugkrijgt.


*De hoogte van de retourkosten voor WigiWama en Fitwood items is afhankelijk van de grootte en het gewicht van de items. Stuur voor meer informatie een mail naar info@lillemoon.nl.

 

Er is een verkeerd artikel geleverd, wat moet ik doen?
Oeps, foutje! Met veel orders op een dag gebeurd het wel eens dat in een order verkeerd wordt ingepakt. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@lillemoon.nl Voeg foto’s toe van de je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.

 

Ik wil graag een artikel ruilen, is dit mogelijk?

Het kan altijd gebeuren dat de maat, kleur of iets anders niet helemaal naar wens is. Het is dan altijd mogelijk om een artikel te ruilen. Het makkelijkste is om het artikel wat je wilt ruilen aan te melden als retour. Hierboven kun je lezen hoe je dit doet. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen met het artikel in de juiste kleur of maat.

 

Een artikel van mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik doen?
Oh nee! Met veel orders op een dag gebeurd het ook wel eens dat we vergeten een artikel toe te voegen aan je bestelling. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@lillemoon.nl. Voeg foto’s toe van je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.

 

Mijn levering is beschadigd, wat moet ik doen?
Dat is vervelend! Maak foto’s van de verpakking, de inhoud van je bestelling en het verzendlabel. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice via info@lillemoon.nl. Vermeld altijd je ordernummer, zodat we je gemakkelijk en snel kunnen helpen.