Orders & Returns
How is my order shipped by Lillemoon?
All our packages are sent with PostNL.
Do I have to pay shipping costs?
When you place an order above €75,-, you do not pay shipping costs. Are you placing an order with a total amount under €75,-? Shipping costs of €4.95 will then be charged for the Netherlands and Belgium.
When can I expect my order?
Did you place your order before 4:00 PM on a working day? It will then be delivered the next day (with the exception of Sundays and public holidays).
As soon as the carrier has scheduled delivery, you will receive a confirmation by email with the track and trace code with which you can track your package. If you are not at home at the time of delivery, the delivery person will try to deliver the package to your neighbors. If this is not possible, the package will be returned to our logistics center or, if possible, delivered to a pick-up location near you.
*NB! During the sale period or other promotions, the delivery of your package may take longer than you may be used to from us. As soon as delivery has been scheduled by the carrier, you will receive the track and trace information by email. Keep a close eye on this for up-to-date information about your package.
I have not received Track & Trace. What should I do now?
It is possible that the Track & Trace has ended up in your spam box or that there is an error in your e-mail address. Feel free to send us an email at info@lillemoon.nl so that we can help you further.
My package was not delivered. What should I do now?
Unfortunately, it may happen that your package has been delayed by the carrier. We would therefore like to advise you to first check the track and trace information carefully.
If the information on the track and trace page is incorrect, please contact us as soon as possible via info@lillemoon.nl . We will then look into this for you and, if necessary, start an investigation into your package.
If I am not satisfied with my order, can I return it?
Of course, if a product does not meet your expectations, you can return your order within 14 days. It is important that you send us an email to info@lillemoon.nl . We will then send you a return label and return instructions. The costs for returns are €6.25. You will receive the purchase amount of the returned items back via the chosen payment method.
RETURN CONDITIONS
• The product is unworn/unused.
• Items from the SALE may not be returned, but we do offer a voucher for this.
• Provide the product with the original packaging and pack it with care. If the original packaging is damaged or missing, we cannot accept the return. This also applies to items that are sealed.
• Request your return label by emailing us to info@lillemoon.nl .
• If the final total amount (after settlement of returns) of the items you want to keep is less than the minimum shipping amount of €100, shipping costs will be recalculated*.
• Your return must reach us within 14 days.
• After processing your return, you will receive the amount back within 14 days.
• PS! Personalized items are made/ordered especially for you and therefore cannot be returned. We also do not accept returns for inflatable items due to safety considerations.
• FREE GIFT? Have you received a free gift with a minimum spend of x amount and will you fall below this amount after returning? You must then return the free item or the purchase amount will be deducted from the amount to be refunded.
Return address
Lillemoon
Kernreactorstraat 24A
3903LG Veenendaal
Nederland
We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Mocht je om wat voor reden dan ook niet blij zijn, dan zorgen we voor een soepel en duidelijk retourproces.
Wanneer je een bestelling boven de €75,00 plaatst, betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag onder de €75,00 euro? Dan worden er verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht voor Nederland en België.
Heb je jouw bestelling op een werkdag vóór 16:00 uur geplaatst?
Dan wordt deze normaal binnen 1–2 werkdagen bezorgd*.
Bestellingen met personalisatie hebben een langere verwerkingstijd. Hiervoor geldt een levertijd van 3–4 werkdagen.
Zodra de vervoerder de bezorging heeft ingepland, ontvang je een bevestiging per mail met hierin de track & trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of – indien mogelijk – bij een pick-up locatie in jouw buurt geleverd.
Let op: tijdens drukke periodes zoals feestdagen of grote acties kan de levertijd iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Zodra je pakket door de vervoerder is ingepland, ontvang je de track & trace informatie per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele updates.
Het kan zijn dat de Track & Trace in je spambox beland is of dat er een foutje staat in je e-mail adres. Stuur ons gerust een mail via info@lillemoon.nl, zodat wij je verder kunnen helpen.
Het kan helaas voor komen dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de track en trace gegevens goed te controleren.
Mocht de informatie op de track en trace pagina niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via info@lillemoon.nl. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.
Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Download hier je retourlabel (vul eerst de gegevens in, zoals track & trace code in van je bezorgde bestelling). De kosten voor retourneren bedragen €6,95 voor Nederland en €12,55 België. Je ontvangt het aankoopbedrag van de teruggezonden artikelen retour via de gekozen betaalmethode.
Retouradres
Lillemoon
De Smalle Zijde 5 B12
3903LL Veenendaal
Nederland
• Het product is ongedragen/ongebruikt.
• Artikelen uit de SALE mogen niet retour, we bieden hiervoor wel een tegoedbon aan.
• Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in, indien de originele verpakking beschadigd is of ontbreekt, kunnen wij de retourzending niet accepteren. Dit geldt ook voor artikelen die gesealed zijn.
• Vraag je retourlabel aan door ons te mailen naar info@lillemoon.nl.
• Indien het uiteindelijke totaalbedrag (na verrekening van retour) van de artikelen die je wilt houden onder het minimum verzendbedrag uit komt van €75,- worden er opnieuw verzendkosten berekend*.
• Je retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.
• Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour.
• LET OP! Gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt/besteld en mogen daarom niet retour. Ook opblaasartikelen nemen wij ivm veiligheidsoverwegingen niet retour aan.
• FREE GIFT? Heb je een gratis cadeautje bij minimale besteding van een x bedrag ontvangen en kom je na het retourneren onder dit bedrag? Dan dien je het gratis item mee te retourneren of het aankoopbedrag wordt verrekend met het terug te storten bedrag.